یادگیری چگونگی یادگیری: فعالیتهای کارگاهی برای معلمان و دانش آموزان بر مبنای رویکرد فراشناخت مولفان کریس واتکینز...[و دیگران].؛مترجمان عذرا رستمی٬ مهناز گیلک.
| عنوان و نام پدیدآور | : | یادگیری چگونگی یادگیری: فعالیتهای کارگاهی برای معلمان و دانش آموزان بر مبنای رویکرد فراشناخت/ مولفان کریس واتکینز...[و دیگران].؛مترجمان عذرا رستمی٬ مهناز گیلک. |
| مشخصات نشر | : | زنجان : نیکان کتاب ، ۱۳۹۲. |
| مشخصات ظاهری | : | ۱۰ ،۱۳۴ص.: جدول ،نمودار . |
| شابک | : | ۱۰۰۰۰۰ریال:978-964-196-215-1 |
| وضعیت فهرست نویسی | : | فاپا |
| یادداشت | : | عنوان اصلی: Learning about learning : resources for supporting..,2000. |
| یادداشت | : | مولفان کریس واتکینز،الین کارنل٬ کارولین لاج٬ پتسی واگنر ٬ کارولین والی. |
| موضوع | : | یادگیری |
| موضوع | : | استراتژی آموختن |
| موضوع | : | آموزش و پرورش -- فعالیت های فوق برنامه |
| شناسه افزوده | : | واتکینز، کریس ، ۱۹۴۷ - م. |
| شناسه افزوده | : | Watkins, Chirs |
| شناسه افزوده | : | رستمی، عذرا، مترجم |
| شناسه افزوده | : | گیلک، مهماز، ۱۳۴۶ -، مترجم |
| رده بندی کنگره | : | LB۱۰۶۰/ ی۲ ۱۳۹۲ |
| رده بندی دیویی | : | ۳۷۰/۱۵۲۳ |
| شماره کتابشناسی ملی | : | ۳۳۸۰۴۵۱ |